אקוניס על פגישת התפקידים עם נתניהו: "הביע קשב רב"

    אייל ראובן No Comments on אקוניס על פגישת התפקידים עם נתניהו: "הביע קשב רב"

    חה"כ אופיר אקוניס במהדורה המרכזית: "נפגשתי עם נתניהו. הוא בעיקר הקשיב. שמעתי גם מחברים אחרים במפלגה שהוא הביע קשב רב. אני סומך עליו. ראש הממשלה הוא זה שמחלק את התפקידים. אני רואה את עצמי מועמד ראוי לתפקיד יו"ר הכנסת"

    14:42
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on שנה שלישית ברציפות למיזם "כל דכפין" של 'לב נעמי'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר אקוניס (הליכוד), שוחח הערב (שלישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית. "פתחנו היום בפועל את מהלך חילופי השלטון. אנחנו כבר מתחילים בחקיקה של החוקים המקדימים להקמת הממשלה. בע"ה מיד לאחר חנוכה נוכל להקים את הממשלה. מחר נביא את הדברים בקריאה ראשונה ושבוע הבא בקריאה שניה ושלישית. אנחנו שומעים את הרצון של הציבור שתוקם כבר הממשלה".

    "אנחנו הסכמנו לשנות את חוק המשטרה וגם את החוק לגבי כהונת דרעי", אמר אקוניס. "בקואליציה היוצאת אומרים שדברים כאלו לא נעשו מעולם. אבל נעשו דברים כאלה גם בתקופת שרון וגם ברק שביטל את הגבלת השרים, וזה החוק הראשון שהוא ביטל עוד לפני ההשבעה שלו. עכשיו הוא רץ בין האולפנים ומטיף לנו מוסר".

    "היינו מעדיפים כולנו שהממשלה תושבע במהירות. אבל מו"מ קואליציוני לעיתים מתארך יותר ממה שרוצים", הוסיף.

    הוא תקף: "לפיד מבסס את כל הקריירה שלו על הסתה נגד ציבורים גדולים. עכשיו הוא במסע הפחדה ואימה נגדנו. ביום הקמת ממשלת בגין הזהירו באותן אזהרות. הם חוזרים על השקרים פעם אחר פעם. לא תהיה מדינת הלכה. אנחנו שמחים ומברכים על תיגבור לימודי יהדות בבתי הספר".

    ביחס לפגישתו עם נתניהו, סיפר אקוניס: "נפגשתי עם נתניהו. הוא בעיקר הקשיב. שמעתי גם מחברים אחרים במפלגה שהוא הביע קשב רב. אני סומך עליו. ראש הממשלה הוא זה שמחלק את התפקידים. אני רואה את עצמי מועמד ראוי לתפקיד יו"ר הכנסת. אני רוצה בהזמנות זו לברך את יריב לוין על המינוי הזמני".



    0 תגובות